Zuid-oost Azië - Reisverslagen van Rosanne Korpershoek - WaarBenJij.nu Zuid-oost Azië - Reisverslagen van Rosanne Korpershoek - WaarBenJij.nu
Zuid-oost Azië

Na mijn 9 maanden in Australië vlieg ik naar Taiwan en blijf ik daar voor een week. Vervolgens vlieg ik naar Bangkok en daar komt Dan, mijn vriend dan ook heen. We gaan dan samen twee maanden rondreizen door Thailand, Laos, Vietnam en Cambodia. Op 8 november zal ik vanaf Bangkok terug naar Nederland vliegen en ik kom dan om 9 uur 's ochtends in Amsterdam aan.

Recente Reisverslagen:

18 September 2012

Mango, coconaaaaat?!?!

11 September 2012

Hoog, hoger, hoogst!

05 September 2012

Nín hao!
Rosanne

Hoi allemaal! Dinsdag 8 november vertrek ik voor zo'n 6 tot 9 maanden naar Australië. Tussendoor maak ik een uitstap naar Nieuw-Zeeland en aan het eind van mijn reis hoop ik nog een paar weken in Thailand te zijn. Ik ga jullie via deze site op de hoogte houden. Enjoy! X Dat schreef ik voordat ik aan mijn reis begon. Nu 9 maanden verder ben ik nog steeds in Australie en vertrek ik over 6 weekjes naar Azie om daar nog 2 maanden rond te reizen. De landen die ik daar ga bezoeken zijn; Taiwan, Thailand, Loas, Cambodja en Vietnam.

Actief sinds 23 Okt. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 74766

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2012 - 08 November 2012

Zuid-oost Azië

08 November 2011 - 30 Augustus 2012

Australie & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: